ODVYKANIE OD FAJČENIA - BIOREZONANČNÁ ANTINIKOTÍNOVÁ TERAPIA

Ako prestať fajčiť pomocou biorezonancie?

potravinova-alergia-alergia

Kedy je najvhodnejší čas podstúpiť liečbu ?

• Vyber si obdobie, kedy neočakávaš zvýšený stres napr svadba,skúšky alebo návšteva svokry...
• Dohodni si termín na telefonickom čísle v kontakte
• Terapia trvá 20 minút, v prípade že do 14 dní začneš znova druhá terapia je v cene
• Na terapiu prines ohorok cigarety s trochou popola značky, ktorú fajčíš
• Po terapii za účelom detoxifikácie vypi 1,5 až 2 litre vody alebo nesladenej minerálky
• Ak spadáš do 10 % ľudí, ktorí aj po druhej terapii zrecidivujú môže byť príčinou nevhodné obdobie liečby, depresia nezúfaj a    nevzdávaj sa možnosti konzultuj s lekárom, kedy je možné individuálne nastavenie liečby
• Fajčenie je ťážká závislosť a preto po vyfajčení čo i len jednej cigarety sa    všetko spustí znova ...

 

Antinikotínovú terapiu poskytujeme na poliklinike Družba v Trnave.

 

 

Na terapiu v Trnave sa môžeš objednať na čísle: 0907241581

 

Efekt liečby  pomocou prístroja BICOM :

  • efekt liečby nastupuje postupne  nemusí sa  prejaviť  hneď po terapii, preto buď trpezlivý treba počkať niekoľko hodín
  • efektom  liečby je znížená chuť na cigaretu  a  zmenšenie abstinenčných príznakov
  • treba počas abstinencie  pridať viac pohybu a ubrať kalorické jedlá
  • v prípade recidívy neváhať biorezonančnú liečbu zopakovať hoci aj po rokoch

 

Niekoľko závažných dôvodov prečo prestať fajčiť: 

Škodlivosť spôsobuje aj zvýšenú tvorbu voľných kyslíkových radikálov, ktoré spôsobujú mnohé ochorenia. Preto by mali fajčiari konzumovať dostatok ovocia, zeleniny, vitamínov A (beta-karotén), C, E, selénu, magnézia a zinku. Odporúča sa aj dostatok vitamínov B komplexu, koenzým Q-10 a L-cysteín. Fajčenie vysušuje a preto je potrebný dostatočný príjem tekutín. Nežiaduce účinky pre zdravie sú dobré známe a vyznačené aj na obale cigariet. Štatistiky sú alarmujúce! Nikotín zvyšuje krvný tlak a zvyšuje obsah tukov v krvi. Prispieva tým k vzniku tzv. smrtiaceho kvarteta podľa Dr. Kaplana (1989):

- centrálny typ obezity,
- vysoký krvný tlak,
- zvýšený cholesterol (triglyceridy),
- cukrovka.

 

Tieto rizikové faktory sú jednou z hlavných príčin vzniku cievnych ochorení srdca a mozgu (ochorenia z arteriosklerózy). Predpokladá sa, že samotné skoncovanie s fajčením a diétne opatrenia môžu normalizovať hodnoty krvného tlaku a cholesterolu a tým zabrániť vzniku srdcového infarktu. Ostatné možné nežiaduce účinky (rakovina pľúc a ďalších orgánov) sú dobre známe. Nedávno zomrel na rakovinu hrtana, v súvislosti s náruživým fajčením, slávny člen legendárnej skupiny. Existuje aj dedičná predispozícia na nezničiteľné zdravie (tzv. Churchillov gén), nemožno sa však na to spoliehať.


Prečo prestať fajčiť ?

Regeneračný ozdravovací proces sa začne hneď po skončení fajčenia očistením tela od nikotínu a kysličníka uhoľnatého. Ďalšími výhodami môže byť odstránenie zápachu z úst, väčší pôžitok z jedla, pocit víťazstva nad sebou, ušetrenie financií, možný postup v zamestnaní alebo získanie zamestnania v nefajčiarskej zóne, predĺženie života minimálne o 8 rokov (12 minút za každú ne-vyfajčenú cigaretu). Rozhodnutie prestať fajčiť môže byť prínosom pre celú rodinu (deti), pre priateľov, zamestnávateľa i pre ďalších pasívnych fajčiarov. Prestať fajčiť by mali hlavne tzv. fajčiari s vysokým rizikom: ženy užívajúce antikoncepciu, obézni alebo chudí, ľudia s vysokým krvným tlakom, cholesterolom, cukrovkou a s ďalšími ochoreniami. Rozhodne by nemali fajčiť tehotné ženy a dojčiace matky!

 

Kedy prestať fajčiť?

Ak ste neprestali fajčiť po prvom odstavci, najlepšie je prestať fajčiť hneď teraz. Ak však nie ste ešte pevne rozhodnutí, lepšie je podmieniť svoje rozhodnutie nejakým dátumom (napr. nový rok) alebo sa aj nejako odmeniť (napr. odkladaním pôvodne prefajčených peňazí). Za rok 2012 to už môže byť celkom slušná suma, skúste si to vypočítať (len tak na papieri, aby to nikto nevidel). Vhodným obdobím môže byť aj niekoľko dní alebo týždňov bez stresov (napr. dovolenka).


Ako sa dá regulovať množstvo vyfajčených cigariet ?

Odporúča sa nespájať fajčenie s inou činnosťou alebo s ďalšou závislosťou (kofeín, alkohol). Spoločnosť tuhých fajčiarov môže byť impulzom k intenzívnejšiemu fajčeniu. Na večierkoch je často potrebný pocit pohody a vyfajčí sa i viac cigariet. Stresové podmienky alebo určité zamestnanie môžu byť tiež príčinou zlyhania regulácie fajčenia. Preto po rozhodnutí o znížení intenzity fajčenia je potrebné vyhýbať sa takýmto situáciám a kontrolovať počet vyfajčených cigariet. Pre uspokojenie návyku by malo stačiť 10 cigariet denne.


Dá sa to vôbec – prestať fajčiť ?

Najlepšie je rozhodnúť sa sám a niesť za rozhodnutie sám zodpovednosť. Vtedy sú výsledky najlepšie a pravdepodobnosť recidívy menšia. Odporúča sa však oznámiť svoje rozhodnutie rodine, priateľom a napísať si presný časový plán odvykania. Najhoršie bude prežiť prvé 3 dni až týždne, a úplne najhoršie prvé abstinenčné príznaky (po 12 – 24 hodinách). Tu sa ukáže silná vôľa ! Ťažšie je realizovať úplnú abstinenciu u tých, ktorí fajčia hneď po zobudení a u fajčiarov, ktorí fajčia denne viacej ako dve škatuľky cigariet. Ale dá sa to ! Fajčenie je často spojené aj s inými návykmi (závislosť od cukru, kofeínu, alkoholu) a preto sa odporúča pred začiatkom odvykania zmeniť stravovacie návyky a očistiť organizmus od toxínov.


CHCEM PRESTAŤ FAJČIŤ

Rady na zníženie abstinenčných príznakov:

  • užívajte vysoké dávky vitamínu C vo forme potravinových doplnkov a v ovocí (pomaranče)
  • vhodné sú aj ďalšie doplnky výživy (vitamín A, E, B-komplex, selén, zinok, koenzým Q-10)
  • pite veľa tekutín (2 – 3 litre vody denne)
  • znížte príjem ostatných návykových látok (cukor, kofeín, alkohol)
  • obmedzte príjem tukov a zvýšte obsah vlákniny v potrave (celozrnné potraviny, oriešky)
  • často sa umývajte, kúpte, čistite si zuby
  • ak sa dá, čo najviac sa pohybujte a športujte na čerstvom vzduchu
  • naučte sa vyrovnať sa so stresom: neutekajte pred ním, spoznávajte a prekonajte ho
  • v prípade potreby môžete piť upokojujúce čaje napr. medovka, ľubovník, valeriána, chmeľ
  • myslite pozitívne (aj na ušetrené peniaze, a na plány čo budete taký zdravý a dlhoveký robiť)
  • zapisujte si každý deň svoje pocity počas abstinencie od nikotínu odmeňte sa a za ušetrené peniaze choďte na futbal, do kina alebo na ešte lepšie miesto

 

 

Fajčenie ročne zabije 4 milióny ľudí! Chcete rozšíriť túto štatistiku aj vy? Každých 8 sekúnd zomrie vo svete jeden fajčiar! Vaše veľké kamarátky cigarety vám zaručujú 24 rôznych chorôb a o 16 rokov kratší život oproti nefajčiarom. V tomto smere sa na ne môžete na 100 % spoľahnúť. Ešte stále máte chuť?
 


Fajčenie nie je zlozvyk. Je to ochorenie - závislosť, kvôli ktorej ste ochotní otrocky tiahnuť kilometre, len aby ste sa dostali k svojej cigarete. Ako každá choroba, aj fajčenie sa dá liečiť! Predstavíme vám niekoľko najúčinnejších spôsobov.

To, čo vás núti vyfajčiť ďalšiu a ďalšiu cigaretu je nikotín. Cigareta však okrem neho spoľahlivo do vášho telá dodá aj ďalších 4000 škodlivých látok. Množstvo z nich do cigariet umelo pridávajú tabakové spoločnosti - napríklad látky, ktoré zaručujú, že bude cigareta lepšie horieť a pod.